torsdag den 14. juni 2012

Kort og LO

Længe siden, jeg har været aktiv her.
Jeg har været kreativ, meget endda.
Når jeg huskede, at der skulle fotograferes, var det dårligt vejr.
Og når vejret var godt, ville jeg gerne være ude.
Kvinde.... Dit navn er .. Vægelsind :-)

Jeg har lige afleveret et helt album med 24 Layout.
Det er en gave fra børnene til deres forældre´s sølvbryllup.
Jeg håber at de bliver glade for det.
Jeg har, under alle omstændigheder,
lagt al min kreativitet i det, og en hulans masse timer.
Da alle billeder i albummet, er private foto, har jeg ikke taget,
så meget som, et eneste billede af  de LO jeg har lavet.
Der er gjort plads til, at gæsterne kan skrive en hilsen.
Jeg skal have albummet i igen, for at lave det sidste LO, af
sølvbrudeparret, og måske er det Ok at jeg til den tid,
snupper nogle billeder. Vi får se.

Jeg har lavet kort, og flere kort, og endnu flere kort.
Jeg har bare ikke fået taget billeder af dem.
Og jeg har slet ikke fået installeret PaintShopPro,
men så er der jo Picasa. Billederne er uden signering, 
hvis der virkelig er nogen, der vil påstå at det er deres
billeder, skal de være så hjertelig velkomne.
Det er ikke mig der er Picasso. Langt fra.
Bare en lalleglad kreativ pige.
Kender også et par andre der er det.


 Lastbilen var bestillings arbejde.
Vognmanden havde bare blå og røde lastbiler :-)
Så det var en ommer. Og den blev postet.
Uden at være fotograferet.

Stempel: Lili of the Valley.


 Stempel: Lili of the Valley

 Stempel: Lili of the Valley

 Stempel: Whiff of Joy


 Stempel: Just Rite

 Stempel: Lili of the Valley
 Stempel: Lili of the Valley

Delfin die, husker jeg ikke hvor der kommer fra.
Redningskrans er lavet med 2 punch.

 Jeg bliver vist aldrig færdig, med at scrappe mine billeder fra Caribien.


Det er som at være der igen, når jeg tager billederne frem.


Tak fordi du kiggede indenfor. Må din sommer blive god :-)
Mona

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så flotte og kreative kort og nogle skønne LO'er fra Caribien, som må have været et super sted at holde ferie. Ha en god torsdag