søndag den 29. april 2012

Der hvor regnbuen ender, er det godt at være. 

På det første billede er der faktisk dobbelt regnbue.
Sejt ikke?



Jeg kunne endda se begge ender af regnbuen,
og der var et helt specielt lys,
jo tættere jeg kom på den.
Mit lille kamera fangede desværre ikke alle detaljerne,
men det var saftsusemig flot.
Som i rigtig flot.

Og da jeg landede for enden af regnbuen,
skal i sandelig se hvad jeg fik.
Af min veninde og hendes mand.
Helt uventet, midt i deres reception. 
Uden varsel. Jeg var rørt til tårer.
Af hjertet tak, til i to dejlige mennesker.


Ovenstående billede er taget om aftenen,
hvor de flotte farver ikke rigtig kommer til sin ret.
Det nederste billede er taget næste dag i dagslys,
og her kan man især se hvor flot lilla skær mandstro har.


Må din søndag bringe dig noget lækkert.

Tak fordi du kiggede forbi.
 
Mona


Ingen kommentarer: