søndag den 27. december 2009

Æsker

Glædelig Jul og Godt Nytår

Den tomme æske har indeholdt chokolade fra Anton Berg, og jeg har ikke tømt den. Min søster afleverede en hel pose tomme æsker juleaften, så der er nok at tage af. Det blev til denne her i første omgang.





Det hvide bånd går rundt om kanten af æsken.


Karton: Købt i en boghandel, ukendt mærke.
Punch: Fiskars og Easy Punch
Blomster: Prima med punch fra Leone Em
Stempel: Hero Art
 Sværte: StampinUp!
Glossy Accent: prikker på kanten af det runde røde punch.
3 bling bling sten
De hvide blomster ranker, er købt på nettet for 3 år siden.



En huskeblok.
Blokkene er købt i Creativ Company, til næsten ingen penge. Jeg har lavet flere af dem, men nogle er allerede afleveret som julegaver. Blokken er med omslag der er indbundet, så jeg har stemplet direkte på omslaget.
Jeg har  brugt stempel og punch til nogle af blomsterne.




StampinUp!: Punch and Stampin´pads
StampinUp!: Stamp set: Forrest Friends and One Of a Kind.

Ingen kommentarer: