lørdag den 17. oktober 2009

Stempler fra Gurli

Vælger du online foretninger der har en super god betjening?
Det ved man jo ikke før man har handlet der.

Har du ligesom jeg været uheldig, og er ramlet ind på en web side, hvor der ikke sker en hujende papfis.

Min første henvendelse til firmaet var 01.12.2008 med en forespørgsel på et jul stempel.
Det er snart jul igen, i det Herrens år 2009. Jeg har endnu engang måtte sande, at man skal huske og spørge om årstal for levering når man bestiller noget :-)
Jeg syntes det er betænkeligt at jeg først fik respond, i Februar 2009 med løfte om at modtage mail, med oplæg til stempler, og efterfølgende er der intet sket.

Det mest ærgelige er at firmaet er dansk.
Jeg håber at Gurli, snart får tid til at gøre noget ved min bestilling fra sidste år og de stempler jeg bestilte i foråret.

Ingen kommentarer: