tirsdag den 28. juli 2009

Samsø og Scrap

Mon ikke fuglene bare er helt vilde med at bo i "række hus"
De ká jo nemt pippe noget til naboen - for at låne lidt.


Stokroserne blomstrede og humlebien havde travlt.



Blomster fremstillet med Floral Punch Craft af en af deltagerne.



Jeg har været så kreativ den sidste uge, at det er en hel fornøjelse. Det gode drive blev sparket igang grundet følgende.


Jeg tog turen til Samsø Højskole fra 12 - 18 juli, for at scrappe og lave kort.


Underviser Gitte Grønfeldt Sørensen havde tilrettelagt et program, der tilgodeså både nybegyndere, let øvede og os med de "hjemme strikkede ideer" om kortmageri og scrapbooking. Men det var befriende at lære, at det hedder Freestyle Scrap, noget kan vi alligevel gøre rigtigt.
Scrapsisters.dk får en reportage, så jeg vil ikke afsløre mere om kurset, jeg vil blot pointerer at det var herligt og vi havde en super underviser.
Tak til Gitte og de 9 søde deltagere på holdet, jeg havde en herlig uge, og jeg håber vi ses til kursus nr. 2 for øvede nybegyndere :-)



Ingen kommentarer: