fredag den 30. maj 2008

I gang og hvad så?

Jeg har lige slettet og redigeret tidligere indlæg, der var for meget snik snak og for lidt fakta.

Jeg smuttede ind til mit spisebord, med alt rodet af materialer til fremstilling af kort og lignende kreative ting.
Janni fylder 21 år i dag. Hun skal have noget hjemmelavet fra moster . Nogen må jo lide under min iver efter at være kreativ. Det blev til en lille råhvid indpaknings æske.






Æsken er stor nok til at rumme et lille smykke -
et rødt håndlavet glashjerte og en 4GB USB nøgle.


De gamle mælkeflasker er ikke pakket ind, dem får hun som "sidegevinst" i en plastikpose.

Næste projekt var 5 bestilte kort til Ålborg. De er pakket og klar til at sende, når jeg lige får tid til at smutte på "posthuset" Hvilket betyder en tur ned til den lokale Brugs.

I ønskes en god weekend.

Ingen kommentarer: