Jeg har armene oppe over hovedet og danser en lille regndans, af bare glæde.
Jeg har netop givet mig selv en lækker gave, i form af en stor ordre hos Maj-Britt.
Varerne får jeg når vi ses den 14. november til StampingUp kursus i Skive.
Det bliver en knald hamrende god dag.
tirsdag den 27. oktober 2009
lørdag den 17. oktober 2009
Stempler fra Gurli
Vælger du online foretninger der har en super god betjening?
Det ved man jo ikke før man har handlet der.
Har du ligesom jeg været uheldig, og er ramlet ind på en web side, hvor der ikke sker en hujende papfis.
Min første henvendelse til firmaet var 01.12.2008 med en forespørgsel på et jul stempel.
Det er snart jul igen, i det Herrens år 2009. Jeg har endnu engang måtte sande, at man skal huske og spørge om årstal for levering når man bestiller noget :-)
Jeg syntes det er betænkeligt at jeg først fik respond, i Februar 2009 med løfte om at modtage mail, med oplæg til stempler, og efterfølgende er der intet sket.
Det mest ærgelige er at firmaet er dansk.
Jeg håber at Gurli, snart får tid til at gøre noget ved min bestilling fra sidste år og de stempler jeg bestilte i foråret.
Det ved man jo ikke før man har handlet der.
Har du ligesom jeg været uheldig, og er ramlet ind på en web side, hvor der ikke sker en hujende papfis.
Min første henvendelse til firmaet var 01.12.2008 med en forespørgsel på et jul stempel.
Det er snart jul igen, i det Herrens år 2009. Jeg har endnu engang måtte sande, at man skal huske og spørge om årstal for levering når man bestiller noget :-)
Jeg syntes det er betænkeligt at jeg først fik respond, i Februar 2009 med løfte om at modtage mail, med oplæg til stempler, og efterfølgende er der intet sket.
Det mest ærgelige er at firmaet er dansk.
Jeg håber at Gurli, snart får tid til at gøre noget ved min bestilling fra sidste år og de stempler jeg bestilte i foråret.
Julekort - Christmascards
torsdag den 24. september 2009
onsdag den 23. september 2009
CPS-Card-Sketches #134
CPS-Card-Sketches 134
I just thought I would give my card a try.
I used red Bazzil cardstok.
Magnolia stamps colored with Faber-Castell colour pencil/aquarell
3 punch in a row: Paper from http://www.karenmarieklip.dk/
3 white flowers, 1 floral punch leaves and white lace.
White gel pen and a brown ink pad.
Taaaa ddaaaa .. It´s a beautifull day.
It is my birthday, and something good must be around the corner.
:-)
I´m preparing:
Boilled fish (Cod) with scrimps, salad,
red peber and lime dressing
Potatoes with parseley and ½ garlic
baked in the owen, a big roast and the hole bunch is served with homemade
and fresh baked French Flüte.
mandag den 21. september 2009
Prima
Sidste chance for at vinde hos Prima - jeg faldt tilfældigt over deres side
men det er absolut værd at kigge på.
Julekort - Christmas Cards
På Messe i Viborg 3 - 6 september, kiggede jeg rundt for at blive inspireret. Jeg har liftet mine julekort fra Gitte Grønfeldt Sørensen Hobbyboden.dk
Da jeg også købte Flower Soft i julefarver, bærer kortene præg af dette.
Floral Punch: Julestjerner af ahornblade
Billedet er fra Creativ Company.
Nettet er farvet med Memories Mists.
Billede fra nettet af gammelt julekort
Julekort - Christmas card
Så blev det tid til at starte årets produktion af julekort. Som jeg skrev i et indlæg på Scrapsisters.dk, så ligner mine julekort fra tidligere år - ikke det jeg laver nu.
Jeg var inde og kigge på mine julekort fra 2007 på Picasa. http://picasaweb.google.com/mullamy/Julekort2007#
Jeg vil ihvertfald ikke lave julekort på samme måde i dag.
Men det er jo fint at min stil ændrer sig, så jeg ikke gror fast i hvad jeg "plejer" at gøre. Og hvor er det dejligt at se alle de flotte kreationer andre laver, det giver inspiration til at forny sig :-)
Ideen med julestjernen er liftet fra Gitte Grønfeldt Sørensen Hobbyboden.dk
Jeg var inde og kigge på mine julekort fra 2007 på Picasa. http://picasaweb.google.com/mullamy/Julekort2007#
Jeg vil ihvertfald ikke lave julekort på samme måde i dag.
Men det er jo fint at min stil ændrer sig, så jeg ikke gror fast i hvad jeg "plejer" at gøre. Og hvor er det dejligt at se alle de flotte kreationer andre laver, det giver inspiration til at forny sig :-)
Et paspartout kort, med et print fra nettet.
Lidt pearl maker på kjolen og julestjernen er udstansede ahornblade. Ideen med julestjernen er liftet fra Gitte Grønfeldt Sørensen Hobbyboden.dk
mandag den 3. august 2009
søndag den 2. august 2009
Nougat - Brun Labrador
Nougat er 8 uger på billedet, og efter sigende af racen brun Labrador!
Men er han i virkeligheden Sct. John´s Waterdog , New Foundlænder eller Flat Coat Retriever!
Han har karakter træk fra alle racer og fyldt med sprængfarlig energi.
Spændende er han og nu vokser han op og overrasker os og laver "Hunde kunster" dagligt.
lørdag den 1. august 2009
Kort
På Samsø lånte jeg nogle stempler og fik aftryk med hjem.
De er nu farvelagt - mere eller mindre heldigt.
Abonner på:
Opslag (Atom)



