tirsdag den 27. oktober 2009

StampingUp

Jeg har armene oppe over hovedet og danser en lille regndans, af bare glæde.
Jeg har netop givet mig selv en lækker gave, i form af en stor ordre hos Maj-Britt.
Varerne får jeg når vi ses den 14. november til StampingUp kursus i Skive.
Det bliver en knald hamrende god dag.

lørdag den 17. oktober 2009

Stempler fra Gurli

Vælger du online foretninger der har en super god betjening?
Det ved man jo ikke før man har handlet der.

Har du ligesom jeg været uheldig, og er ramlet ind på en web side, hvor der ikke sker en hujende papfis.

Min første henvendelse til firmaet var 01.12.2008 med en forespørgsel på et jul stempel.
Det er snart jul igen, i det Herrens år 2009. Jeg har endnu engang måtte sande, at man skal huske og spørge om årstal for levering når man bestiller noget :-)
Jeg syntes det er betænkeligt at jeg først fik respond, i Februar 2009 med løfte om at modtage mail, med oplæg til stempler, og efterfølgende er der intet sket.

Det mest ærgelige er at firmaet er dansk.
Jeg håber at Gurli, snart får tid til at gøre noget ved min bestilling fra sidste år og de stempler jeg bestilte i foråret.

Kort - Cards























Kort - Cards

Kort og 1 enkelt notes bog

















Notes bog











Julekort - Christmascards

Julekort af forskellig karakter.
Og denne gang lykkedes det at uploade uden at billederne roterede.


                                                Magnolia stempel.











      



torsdag den 24. september 2009

Jeg kiggede på Little C´s blog



og faldt over denne side med
blomster i lange baner.
Desværre sender de ikke til Europa

I was looking at Little C´s blog and
stumbled in on this side with flowers.
Unfortunatly we can´t buy there products.





En video med en blomsterbort.
A video with a flowerborder.

onsdag den 23. september 2009

CPS-Card-Sketches #134

CPS-Card-Sketches 134

I just thought I would give my card a try.




I used red Bazzil cardstok.
Magnolia stamps colored with Faber-Castell colour pencil/aquarell
3 punch in a row: Paper from http://www.karenmarieklip.dk/
3 white flowers, 1 floral punch leaves and white lace.
White gel pen and a brown ink pad.

Taaaa  ddaaaa  .. It´s a beautifull day.
It is my birthday, and something good must be around the corner.
:-)
I´m preparing:
Boilled fish (Cod) with scrimps, salad,
red peber and lime dressing
Potatoes with parseley and ½ garlic
baked in the owen, a big roast and
the hole bunch is served with homemade
and fresh baked French Flüte.

mandag den 21. september 2009

Prima


Sidste chance for at vinde hos Prima - jeg faldt tilfældigt over deres side

men det er absolut værd at kigge på.

Julekort - Christmas Cards

På Messe i Viborg 3 - 6 september, kiggede jeg rundt for at blive inspireret. Jeg har liftet mine julekort fra Gitte Grønfeldt Sørensen Hobbyboden.dk
Da jeg også købte Flower Soft i julefarver, bærer kortene præg af dette.
Floral Punch: Julestjerner af ahornblade


Billedet er fra Creativ Company.


Nettet er farvet med Memories Mists.


Billede fra nettet af gammelt julekort

Julekort - Christmas Cards


Stemplet er farvelagt med Faber-Castell akvarell og  pyntet med Flower Soft

Julekort - Christmas card

Så blev det tid til at starte årets produktion af julekort. Som jeg skrev i et indlæg på Scrapsisters.dk, så ligner mine julekort fra tidligere år - ikke det jeg laver nu. 
Jeg var inde og kigge på mine julekort fra 2007  på Picasa. http://picasaweb.google.com/mullamy/Julekort2007#
Jeg vil ihvertfald ikke lave julekort på samme måde i dag.
Men det er jo fint at min stil ændrer sig, så jeg ikke gror fast i hvad jeg "plejer" at gøre. Og hvor er det dejligt at se alle de flotte kreationer andre laver, det giver inspiration til at forny sig :-)



Et paspartout kort, med et print fra nettet.
Lidt pearl maker på kjolen og julestjernen er udstansede ahornblade.
Ideen med julestjernen er liftet fra Gitte Grønfeldt Sørensen Hobbyboden.dk

Bryllup - Wedding


Close up af et bryllupskort

mandag den 3. august 2009

Orange toner

Jeg mangler en gren til uglen. Nogen forslag ?


søndag den 2. august 2009


Tillykke til Lillemor med 10 års bryllupsdag.
Hun har en blog Candy på spil og måske kan du stadig nå at kigge forbi.
Slutter 3. august 2009.

Nougat - Brun Labrador

Min veninde fik denne lille total uimodståelige uldklump sidste år.
Nougat er 8 uger på billedet, og efter sigende af racen brun Labrador!
Men er han i virkeligheden Sct. John´s Waterdog , New Foundlænder eller Flat Coat Retriever!
Han har karakter træk fra alle racer og fyldt med sprængfarlig energi.
Spændende er han og nu vokser han op og overrasker os og laver "Hunde kunster" dagligt.

Æsker




Tjaeh blitzen giver for meget genskin, men billedet roterer ikke når jeg uploader det.Billedet af denne æske kan sikkert se bedre ud, men den vender altså rigtig.


Æskerne har ventet i lang tid, men nu blev de lavet ;-)

lørdag den 1. august 2009

Papirrommet: Sukkersött blogghopp!

Papirrommet: Sukkersött blogghopp!

Kort


CD kalender for 2010 - I god tid eller hvad?

Sommer stemning.
På Samsø lånte jeg nogle stempler og fik aftryk med hjem.
De er nu farvelagt - mere eller mindre heldigt.
Motiverne med disse 2 bamser er liftet efter Gitte´s oplæg.


BH katten er rigtig sød.


Rød Le Plume tuds er for stærk til jordbær farve.
Tror hellere jeg må holde mig til akvarelfarverne.




Øverste del er lavet som svingcard, med et stempel under